Hišni red in pogoji poslovanja

HIŠNI RED IN POGOJI POSLOVANJA

Spoštovani gostje!

V apartmajih Ježek je za dobro počutje vseh gostov določen hišni red.
Vljudno prosimo, da ga upoštevate in skrbite za čistočo in mir.

Prihodi – Odhodi
Prihodi so predvideni od 15.00 ure dalje.
Odhodi so predvideni do 10.00 ure.

Število gostov

V apartmaju lahko biva le toliko gostov, kolikor jih je bilo navedenih v potrditvi rezervacije. Bivanje neprijavljenih gostov ni dovoljeno. Obiski so možni samo ob predhodnem dogovoru z gostiteljem.

Splošno
• Apartmaji so namenjeni počitku in sprostitvi, zato je potrebno med 22. uro in 7. uro vzdrževati red in mir ter biti obziren do ostalih gostov in sosedov. Če se sosedje ne držijo danih pravil, vas prosimo, da nam to sporočite. V primeru hujših kršitev oziroma nemira po 22.00 uri vas prosimo, da pokličete policijo (113).
• Prosimo, da zapirate vhodna vrata apartmaja.
• Domače živali so dovoljene, ampak le ob predhodni najavi, saj je potrebno doplačilo po veljavnem ceniku.
• Apartma je bil pred vaših prihodom popolnoma očiščen, zato vas prosimo, da za boljše počutje uporabljate copate.
• Apartma je polno opremljen s copati, posteljnino, brisačami in kuhinjsko posodo, zato vljudno prosimo, da ne odsvajate predmetov v apartmaju.
• Za čiščenje apartmaja imate na voljo krpe, gobico ter detergent in krpe za brisanje. Prav tako je v apartmaju na voljo toaletni papir, milo in vrečke za ločeno zbiranje smeti.
• Vljudno prosimo, da ste ekološko kar se da varčni in po nepotrebnem ne puščate odprtih pip, brisač ne zavržete po prvi uporabi ter ločeno zbirate odpadke, saj se v Apartmajih Ježek trudimo za boljši jutri našega planeta.
• Ločevalni zabojniki za smeti se nahajajo v naselju.
• Voda iz pipe je pitna.
• Parkirišča so neposredno ob objektu. Parkiranje je brezplačno in je na lastno odgovornost.

Ogrevanje
• Ogrevanje je ob prihodu gostov vklopljeno. Ker želimo biti okolju prijazni prosimo, da je ogrevanje nastavljeno na primerno temperaturo, ter da se po nepotrebnem ne zračijo prostori ali porablja topla voda.
• V apartmajih je na voljo klimatska naprava namenjena ogrevanju. Pred ogrevanjem preverite, ali je klimatska naprava vklopljena »zelena lučka« na klimi. Za ogrevanje nastavite funkcijoImage title , za hlajenje nastavite na gumb Image title (od min. 10 do max. 30). Temp. regulirajte s +/-. Ogrevanje ugasnete s pritiskom na gumb Image title  na daljinskem upravljalniku in se vklopi rdeča lučka.

Požarni red
• Požarni red je skupaj z oznakami zasilnih izhodov izobešen v apartmajih. Informirajte se o lokaciji gasilnega aparata. V primeru požara upoštevajte požarni red in ga uporabljajte v skladu z navodili.
• V kolikor opazite požar nemudoma pokličite gasilce na številko 112. V primeru požara čim prej zapustite hišo. Če je pot zaradi požara zaprta, ostanite v sobi, morebitne reže na vratih zatesnite z mokrimi brisačami in pri odprtem oknu opozorite nase.
• Gasilne aparate uporabljajte v skladu z navodili. Zloraba aparata se zaračuna.
• Prosimo vas za previdnost pri kuhanju. Preden zapustite apartma se vedno prepričajte, da ste izključili električno ploščo.
• Vnos vnetljivih in eksplozivnih snovi ali snovi z neprijetnim vonjem v prostore apartmaja je strogo prepovedano.

Kajenje in čistoča
• V zaprtih prostorih Apartmajev Ježek je kajenje strogo prepovedano, dovoljeno je le na balkonu. Ogorki naj se ugašajo v pepelnik, prepovedano jih je odmetavati na tla ali v naravo.
• V primeru kajenja v apartmaju vam bomo zaračunali strošek globinskega čiščenja v višini 100 EUR, saj si prizadevamo, da so našim gostom na voljo čiste namestitve.
• V primeru večjih madežev ali poškodb naše lastnine, soglašate s plačilom čiščenja v višini najmanj 50 EUR – glede na povzročeno škodo.

Varnost
• Goste prosimo, da zaradi varnosti zapirajo vhodna vrata apartmajev in apartmajev ne puščajo odklenjenih. Ob zapustitvi apartmaja je potrebno zapreti tudi okna. Gosti morajo poskrbeti za varno hrambo osebnih stvari. Gostitelj za izgubo osebnih stvari gostov ne odgovarja. Ključe apartmajev naj imajo gosti vedno pri sebi.
• Izguba ključa se zaračuna 35 €.

Okvare ali poškodbe
•Vse okvare ali poškodbe, ki se zgodijo v času bivanja, morajo gosti nemudoma prijaviti gostitelju.
•V kolikor škodo povzročijo gosti, so jo dolžni poravnati v celoti.
•Če se škoda ugotovi po odhodu gosta, gostitelj sestavi zapisnik, kopijo katerega skupaj z računom za stroške, posreduje gostu, ta ga je dolžan poravnati.

Politika rezervacije
•Vaša rezervacija je potrjena po prejemu potrditvenega e-maila in vavčerja.
•Za potrditev rezervacije morate plačati 30% vrednosti rezervacije. Preostanek plačila pa se mora nato izvesti do 14. dni pred prihodom.

Odpoved rezervacije
Gost ima pravico do odpovedi rezervacije. V primeru, da gost odpove rezervacijo, ima gostitelj, ne glede na razlog odpovedi, pravico do povračila stroškov zaradi odpovedi (nadomestilo). Gost mora o odpovedi pisno obvestiti gostitelja (po elektronski pošti). Če odpoved ni pisna, se šteje, da gost rezervacije ni odpovedal.

Višina povračila stroškov je odvisna od časa, v katerem je gost podal odpoved (velja samo za rezervacije preko spletne strani ali kontakta):
  • do 30 dni pred začetkom koriščenja: 15% cene rezervacije;
  • od 29 do 15 dni pred začetkom koriščenja: 30% cene rezervacije
  • od 14 do 8 dni pred začetkom koriščenja: 50% cene rezervacije;
  • od 7 dni do dneva začetka koriščenja: 100% cene rezervacije.

V kolikor se gostje odločijo za predčasno prekinitev bivanja v apartmaju zaradi vzrokov, ki niso odvisni od ravnanja ponudnika (bolezen gosta, sprememba potovanja, slabo vremenske razmere,…), gost nima pravice do povračila stroškov najema oziroma kupnine in je dolžan poravnati najem apartmaja za celotno obdobje rezervacije. V primeru odpovedi najema med trajanjem le tega zaradi višje sile, ne da bi za to obstajali razlogi na strani ponudnika, najemnik nima pravice zahtevati kakršne koli odškodnine ali znižanja cene najema.

Neupoštevanje hišnega reda
V kolikor gostitelj meni, da je hišni red kršen, mu mora gost dovoliti vstop v apartma, da preveri situacijo. Gostitelj ima pravico, da v primeru odsotnosti gosta ali posebnih okoliščinah, vstopi v apartma zaradi preprečevanja nastanka morebitne škode ali nevarnosti. O svojem vstopu v apartma mora gostitelj poročati gostu ob prvem naslednjem kontaktu.

Telefonske številke
• Gasilci in reševalci: 112
• Policija: 113
• Informacije: +386 40 866 315
• Splošna bolnišnica Slovenj Gradec: +386 2 88 23 400


S potrditvijo rezervacije potrjujete, da ste seznanjeni s hišnim redom in da se strinjate s pravili, ki se jih boste v celoti držali. V primeru kršitve hišnega reda ima gostitelj pravico odpovedati gostu nadaljnjo nastavitev in ga bremeniti za stroške nastanitve v celoti, ne glede na krajše bivanje.

Želimo, da bo vaše bivanje v Apartmajih Ježek prijetno in nepozabno!

Apartmaji Ježek Kope